De la Salle

Op De la Salle nemen we de tijd om elkaar te leren kennen en zorgen we voor een gezellige en een veilige sfeer. We bieden onderwijs in een omgeving waar leerlingen zich thuis voelen en creëren zo een vruchtbare bodem voor persoonlijke groei. Onze school is vrij, maar niet vrijblijvend. We houden van structuur en duidelijkheid.

Kleinschalig school met breed aanbod

Iedere leerling volgt uitdagende basislessen, krijgt les op eigen niveau en daarnaast zijn er regelmatig projecten, talentlessen en maken we tijd voor verlengde instructie. Door de kleinschaligheid zijn er ook meerdere combinatieklassen en maken we veel gebruik van de ICT-mogelijkheden om te differentiëren.

Als stagiair kan je bij ons dan ook breed ingezet worden en je ontwikkelen binnen alle aspecten van het docentschap.