Ik vind het zó leerzaam echt op school mee te mogen draaien!

Op zoek naar een stageplek?

Ben je op zoek naar een stageschool? En vind je het fijn om zoveel mogelijk in de praktijk te leren, samen met andere studenten en leraren? Ben je initiatiefrijk en bereid soms even uit je comfortzone te treden (ook al vind je dat best lastig - we helpen je natuurlijk)? Dan ben je bij de BOS op het juiste adres!

Neem contact op met een van onze scholen!

Iedereen is uniek: onze studenten, onze collega's, onze leerlingen. En ook onze scholen! Dat willen we vooral zo houden: zo kunnen we optimaal van elkaar leren en valt er bovendien wat te kiezen! Als je op zoek bent naar een stageplek, kijk dan bij ‘locaties’ en neem contact op met de schoolopleider van de school of scholen die je het meeste aanspreekt of aanspreken om te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn.

Let op: sommige lerarenopleidingen kennen bij specifieke opleidingstrajecten een plaatsingsbeleid waarbij het stagebureau van het instituut, niet de student zelf, de plaatsing in overleg met de opleidingsschool regelt. Informeer dus eerst altijd bij je opleiding of het de bedoeling is dat je zelf een stageplek gaat zoeken.