Tessenderlandt

Tessenderlandt is het meest complete vmbo van Breda: we hebben alle leerwegen van basis t/m mavo en diverse technische, economische en zorg & welzijnprofielen in huis. Met dit uitgebreid opleidingsaanbod, een betrokken docententeam en veel leuke (beroeps)activiteiten helpen we leerlingen op weg naar een waardevol diploma.

Inspirerende en praktijkgerichte omgeving

We zitten in een ruim gebouw met goede praktijkvoorzieningen waarmee we leerlingen een inspirerende, praktijkgerichte leeromgeving bieden. Er zijn veel buitenschoolse activiteiten en we vinden het belangrijk dat leerlingen in alle leerjaren stagelopen en werkervaring opdoen.

Als stagiair maak je op Tessenderlandt onder begeleiding kennis met de mooie doelgroep van het vmbo. Je geeft lessen, begeleidt leerlingen en neemt deel aan de buitenschoolse activiteiten. Zo kan je in alle aspecten groeien tot onderwijsprofessional.