Over SOVOT

SOVOT staat voor Stichting Openbaar Voortgezet Onderwijs Tilburg. Onder de stichting vallen de volgende scholen in Tilburg: het Beatrix College, het Koning Willem II College, het Reeshof College en de Tilburgse TussenVoorziening.

Hart voor openbaar onderwijs

Wil jij het beste uit jezelf en je opleiding halen? Wil je jouw (aankomende) leerlingen stimuleren om hetzelfde te doen? Maak dan kennis met SOVOT.

Om hun leerlingen het best mogelijke onderwijs te kunnen bieden, is SOVOT voortdurend op zoek naar de beste mensen en daarom dus ook naar jou als toekomstige collega. SOVOT kan jou via de Brabantse Opleidingsschool een uitdagende stageplaats bezorgen, waarbij je een brede keuze hebt tussen onze diverse scholen en onderwijstypes.

Werken bij SOVOT betekent werken met bevlogen en bekwame (toekomstige) collega’s binnen een leuke, professionele, prettige en vooral persoonlijke leeromgeving. Een omgeving waarin kwaliteit en plezier in leren en werken centraal staan, net als jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling als aankomend leraar.