Inductie

4 resultaten (0,02 seconden)

Workshop inductie: werkvorm BOS Event 2024

Deze kaartjes zijn gebruikt tijdens de workshop inductie bij het BOS Event 2024

BOS Event Presentatie Met meer energie voor de klas

Op 7 februari 2023 heeft Arnica Jacobs bij het Bos Event een workshop verzorgd over hoe je met meer energie voor de klas kunt staan. Hier vind je haar presentatie.

Publicatie Een duurzame blik op onderwijsprofessionals VO Raad

Kristin Vanlommel is lector ‘Organiseren van verandering in onderwijs aan de
Hogeschool Utrecht. Ze onderzoekt hoe we veranderingen meer evidence-informed en duurzaam kunnen organiseren. In dit katern van de VO raad (2022) vertelt ze hoe je het inductie-programma voor startende leraren op een integrale manier kunt aanpakken en (startende) onderwijsprofessionals duurzaam in de organisatie kunt inzetten.

Verkenning inductie binnen partnerschappen

Platform Samen Opleiden heeft met een aantal personen uit partnerschappen verkend wat belangrijk is bij de samenwerking rondom inductie. Er zijn beelden verzameld van denkwijzen en er is gezocht naar de essentie van inductie in een partnerschap samen opleiden (opleidingsschool).