6 resultaten (0,001 seconden)

Afspraken begeleiding door WPB

In dit document vinden alle WPB van BOS allerlei handige tips en afspraken ten aanzien van de begeleiding van studenten.

Afspraken stagevergoeding BOS

In dit document is te lezen wat de afspraken zijn en procedure is rondom stagevergoeding bij BOS (alleen voor afrondende stage)

Afspraken facilitering schoolopleiders BOS

In dit document zijn de afspraken te vinden die zijn gemaakt met betrekking tot facilitering van de schoolopleiders van BOS.

Afspraken facilitering werkplekbegeleiders BOS

In dit document zijn de afspraken te vinden die zijn gemaakt met betrekking tot facilitering van de werkplekbegeleiders van BOS (Sovot: per 2022-2023, Libréon: per 2023-2024).

Afspraken online rechten BOS

In dit document zijn de afspraken te vinden die gemaakt zijn over de online rechten die studenten krijgen (o.a. wat betreft Magister) om te zorgen dat ze zich deel van het team voelen en hun taken als student goed uit kunnen voeren.

Afspraken, procedures en checklist SO

In dit document vinden SO op overzichtelijke wijze alle afspraken wat betreft samenwerking met de partners (zoals afspraken over aantallen, plaatsing versus vrij solliciteren, online rechten en stagevergoeding) en begeleiding en beoordeling. Ook is er een handige checklist aan gekoppeld voor alle procedurele zaken, van het aanbieden van een stageplek en het plaatsen/solliciteren tot het regelen van VOG en dergelijke. Ook te bespreken onderwerpen voor de startbijeenkomst en wat te doen als een student de stage staakt zijn hierin te vinden.